我要吃糖

Origin Of Love - Mika

点首歌给我喜欢的cp。

附上歌词:
Love is a drug and you are my cigarette
爱是沉迷,你是我的香烟
Love is addiction and you are my Nicorette
爱是瘾症,你是我的尼古丁
Love is a drug like chocolate like cigarettes
爱是沉迷,就像巧克力和香烟
I'm feeling sick, I've got to medicate myself
我感觉病态,我想要治疗我自己
I want your love don't try to stop me
我想要你的爱,不要试图阻止我
Can't get enough, still hanging on me
永远都不满足,始终紧抓不放
Your guilty heart don't let it break you
你愧疚的心,不要让它毁掉你
And if you pray well no one's gonna save you
即使你祈祷也无人会来拯救你
Like everyone that you fear and everything you hold dear
就像每一个你惧怕的人,和每一件你抓住不放的事
Even the book in your pocket
即使是那本放在你口袋里的书
You are the sun and the light, you are the freedom I fight
你就是太阳和光芒,你就是我为之奋斗的自由
God will do nothing to stop it
神明也无法阻止
The origin is you
源头就是你
You're the origin of love
你就是爱之源泉

Well if God is a priest and the devil a slut
如果上帝是一位牧师,而魔鬼是一个荡妇
Now there's a reason for loving
爱就有了存在的理由
Like every word that you preach
像每一个你劝诫的字句
Like every word that you teach
像每一个你教诲的字句
With every rule that you breach
每一个你劝诫的教条
You know the origin is you
你知道源头就是你
From the air I breathe, to the love I need
从我呼吸的空气,到我需要的爱
Only thing I know, is you're the origin of love
我只知道一件事,你就是爱之源
From the God above to the one I love
从天堂之上的神明,到我爱的人
Only thing that's true, the origin is you
只有一件事是真的,你就是源头

Padre nostrum, deus machismo
我们的父,上帝 男人气概
Padre deus, deus machismo
父亲上帝,上帝 男人气概
Dione madre, deus machismo
狄俄涅母亲,上帝 男人气概
Deus esso sancto spirito
上帝是 神圣之灵

Like stupid Adam and Eve they found their love in a tree
就像愚蠢的亚当和夏娃由一棵树找到了爱
God didn't think they deserved it
上帝认为他们不值得
He taught them hate, taught them pride
他教他们恨,教他们骄傲
Gave them a leaf, made them hide
给他们一片树叶,让他们隐藏自己
Let's push their stories aside
让我们把他们的故事放到一边
You know the origin is you
我知道源头就是你

Some love's a pill and some love is a candy cane
有些爱是一颗药片,有些爱是一根糖棒
It tastes so sweet but leaves you feeling sick with pain
它尝起来如此如此甜美,却留给你痛苦
Your love is air, I breathe it in around me
你的爱是空气,就在我身边任我呼吸
Don't know it's there but without it I'm drowning
我感觉不到它的存在,但没有了它我就会窒息
Love, you're the origin of love
爱,你就是爱之源
Thank God that you found me
感谢上帝你找到了我
Thank God that you found me
感谢上帝你找到了我
Love! Thank God you found me
爱!感谢上帝你找到了我

评论

热度(14)